.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده های شمال بارانی و لغزنده
جاده های ارتباطی مازندران بارانی و لغزنده است.

به گزارش شمال نیوز:سرهنگ محمد رضا خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: بارش باران های پراکنده در همه محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه و کندوان سطح این جاده ها را لغزنده کرده است و مسافران هنگام تردد در جاده ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروهای دیگر رانندگی کنند.

 

وی با بیان اینکه ترافیک اکنون در همه جاده ها عادی و روان است گفت: عوامل پليس راه در سطح جاده های استان مستقر هستند و رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف اين استان را دارند ، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعيت جاده ها را از طريق شماره تماس های 141 یا شماره‌ 2182934 با پیش شماره 011 کسب کنند.

سرهنگ خسرویان افزود: به منظور تسهیل در آمد و شد خودروها تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس نیز ممنوع خواهد بود، گفت: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج چالوس و بالعکس نیز ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روزاز مرزن آباد به كرج يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان گفت: تردد موتور سیکلت بجزموتور سيكلت های انتظامی وامدادی برای انجام ماموريت های ضروری نیز از ساعت 12 تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای چالوس ، هرازو سوادكوه ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.